Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Sprawozdanie numer 4.

Sprawozdanie numer 4.

 

 

W miesiącu styczniu oraz lutym prowadzone były zajęcia z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach Laboratoriów Przyszłości.

Klasa VI pracowała nad wehikułem czasu, według własnego projektu z klockami Lego Education Spike.

Uczniowie klasy I z klocków przestrzennych zbudowali „ samolociarnię” oraz „dom wrożek”.

Na lekcji informatyki korzystając z laptopów oraz aplikacji klasa 1 zjeżdżała saneczkami po torze i jak zwykle po wielkich emocjach wszyscy zostali zwycięzcami.

Na zajęciach z języka angielskiego wykorzystywano laptopy i słuchawki do pracy indywidualnej podczas lekcji pokazowych „Lekcja Enter”, Lekcje przeprowadzały panie Monika Karczewska oraz Anna Burda.

Szkolny bal choinkowy u przedszkolaków to również nagłośnienie z laboratoriów przyszłości. Panie: Anna Bezpalko, Weronika Łysiak, Kinga Gierolińska oraz Anna Kurzyńska- Tyrka w przebraniach z postaci z bajek zabawiały przedszkolaków.

Klasy 8 na lekcji fizyki z panią Moniką Ożga budowały z klocków obwody elektryczne, projekty domów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii elektronicznych.

Również uczniowie klasy 5 na lekcji informatyki bawiąc się klockami Lego zbudowali swoje „jeździdła”.

Ważne wydarzenie, na którym wykorzystywano nagłośnienie Laboratoriów Przyszłości to Dzień Babci i Dziadka. Uczniowie klasy I wspólnie z Panią Katarzyną Ćwiek, uczniowie klasy II z Panią Elżbietą Buczek oraz klasa III i Pani Dorota Martyniuk przygotowali akademię, na którą zaprosili właśnie babcie i dziadków.

 

 

 

Data dodania: 2023-02-28 18:17:43
Data edycji: 2023-03-16 18:40:54
Ilość wyświetleń: 447

Kalendarz

Nasi Partnerzy

Nasi Partnerzy

Szkoła uczy cię tego, o czym nawet nie wiedziałeś, że nie wiesz.

Daniel J. Boorstin
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej