Blue Flower

Dzień dobry kochane dzieci z grupy 0c

Przed nami ostatni tydzień w tym roku szkolnym. Kończycie już naukę w Przedszkolu. Każdy z Was na pewno znalazł sobie sympatię dla którego wykonacie obrazek - prezent dla kolegi lub koleżanki na pożegnanie. W zeszycie napiszcie zdania O czym będziecie pamiętali z pobytu w przedszkolu.

W kartach pracy część 4 strona 72 i 73 wykonajcie zadania. W wolnych chwilach utrwalajcie sobie dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Na stronie 74 obejrzyjcie obrazki. Opowiedzcie mamie lub tacie co się na nich dzieje. Utrwalcie sobie nazwy miesięcy. Przeczytajcie tekst ze strony 75 i 77 i wykonajcie zapisane polecenia. Utrwalcie sobie kolejność dni tygodnia. 

W książkach Przygody Olka i Ady przeczytajcie tekst o tym czego nauczyliście sie w przedszkolu strona 80. W karcie pracy na stronie 78 jest gra, skorzystajcie z niej i zagrajcie z rodzeństwem lub rodzicami.

Powodzenia 

Zobaczymy się w piątek

Do zobaczenia

 

Dzień dobry przedszkolaki z grupy 0c

Zbliżamy się do zakończenia roku szkolnego, każdy z was marzy o wakacjach i podróżach.

Przy pomocy rodziców wykonajcie łódkę wg instrukcji rysunkowej z kart pracy strona 60 a następnie rysujcie po śladzie ze strony 61 postać misia i dziewczynki i je pokolorujcie.

Przy pomocy rodziców odczytajcie tekst znajdujący się pod ilustracjami w książce strona 84 – 85. Poproście rodziców aby Wam pokazali mapę Polski (w internecie lub atlasie geograficznym). Wskażcie Morze Bałtyckie i odczytajcie nazwy miejscowości leżące na Wybrzeżu. Z czterema miejscowościami ułóżcie zdania i zapiszcie w zeszycie.

Wykonajcie pracę plastyczną Wakacje na Wybrzeżu. Przygotujcie sobie kartkę z bloku technicznego, podzielcie ją na trzy pasy żółty (piasek, plaża), niebieski (morze) i jasnoniebieski (niebo). Wypychanie z kart gotowych elementów ( karta 4) wyprawka. Przyklejenie poszczególnych elementów w odpowiednich miejscach na wyschniętej pomalowanej kartce.

Przeczytajcie sobie tekst ze strony 92-93 o wyjściu Olka, Ady i mamy do kina. W wolnych chwilach utrwalcie sobie dodawanie i odejmowanie do 10.

W karcie pracy numer 4 strona 62 wykonajcie ćwiczenia o podróżach ludzi różnymi środkami lokomocji oraz ćwiczenie strona 63.

Przeczytajcie sobie teksty obok obrazków ze strony 64 i 65. Nauczcie się na pamięć wiersz o wakacjach strona 64 karta pracy numer 4.

Z książki Nowe przygody Olka i Ady Litery i liczby część2 strona 72 wykonajcie ćwiczenia, następnie z nazwami ułóżcie zdania i zapiszcie je w zeszytach.

W karcie pracy część 4 wykonajcie ćwiczenia ze stron 66 do 69. Obejrzyjcie zdjęcia miejsc w których Olek i Ada byli rok temu z rodzicami na wakacjach. Opowiedzcie o jednym z tych miejsc swoim rodzicom, wykonajcie również ćwiczenia ze strony 70. W książce zielonej, strona 78 – 79 napiszcie po śladzie a potem te wyrazy przepiszcie do zeszytu. Nauczcie się ładnie czytać teksty ze strony 78-79 (książka zielona) a także odpowiedzcie na pytania ze strony 79 a odpowiedzi zapiszcie w zeszytach. Ułóżcie puzzle z wyprawki Łąka latem.

Dziękuję Wam i waszym rodzicom za ładną i systematyczną pracę, Życzę Wam wszystkiego najlepszego a gdy będziecie przebywać na świeżym powietrzu, pamiętajcie o swoim bezpieczeństwie a także swoich bliskich.

      Do zobaczenia 

    Kochane dzieci z grupy 0 c

   Witam Was bardzo serdecznie.

Dzieciaki na pewno każdy z Was pamięta, że we wtorek tj. 26 mają jest święto Waszych mam dlatego wykonajcie dla nich ozdobne miseczki. Poproście tatusiów to na pewno Wam pomogą. Weźcie plastikową miseczkę odwróćcie do góry dnem, natrzyjcie z zewnątrz olejem. Podrzyjcie gazety na średniej wielkości kawałki, którymi za pomocą kleju oklejcie pojemnik. Oklejony pojemnik postawcie w ciepłym miejscu aby wysechł. Następnie palcami pokryjcie miseczkę farbami. Po wyschnięciu spryskajcie miseczkę przezroczystym klejem.

W zeszycie ułóżcie zdrobnienia od słów

mama – mamusia, mamuśka itp. tata – tatuś, tatko.

Następnie ułóżcie zdania z tymi wyrazami.

Z czerwonego papieru wytnijcie sobie serduszka.

Odpowiedzcie na pytanie – Jaka jest mama ? (wesoła, delikatna).

Wykonajcie polecenia w Karcie pracy strona 44, 45 i 46.

Przeczytajcie zdania. Narysujcie swoją mamę i tatę. Napiszcie w zeszytach nazwy kwiatów. Kolorowanie ubrań tej osoby która jest wyższa. Naklejcie zdjęcie odpowiedniego wzrostu strona 47, zróbcie też 48.

Określanie kierunków zwrócenia serduszek. Naklejcie brakujące serduszka.

Ułóżcie z liter nazwy obrazków z części 4 strona 49. Wykonajcie polecenia na następnej stronie 50. W zeszycie napiszcie takie zdanie -

W wazonie były trzy tulipany.

To niebieska miska a w niej maliny.

Ta żabka jest zielona.

Piłka jest fioletowa i ma białe kropki i kreski.

W karcie pracy strona 51 odwzorujcie kwiaty dla mamy.

Karty pracy strona 53. Rysowanie po śladach rysunków.

Z okazji Dnia Matki zróbcie bukieciki z polnych i łąkowych kwiatów.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

Kochane Panie, Mamy życzę Wam wszystkiego najlepszego dużo zdrowia, pociechy z Waszych skarbów. Dziękuję Wam za zrozumienie i pomoc w edukacji Waszych dzieci.

                                                 Anna Struzik-Nikodem

 

              Zapraszam

W kąciku ucznia jest padlet  - 26 maja Dzień Mamy  z życzeniami dla mam, piosenki, puzle, bajki. 

 

 

     Dzień dobry kochane dzieci z grupy 0c

Dzieciaki w dniu Waszego święta, życzę Wam dużo zdrowia, codziennie uśmiechu na twarzach a także wszelkiej pomyślności.

Dziękuję Wam, że tak bardzo wytrwale uczycie się w domu z Waszymi rodzicami.

Pamiętajcie że dzieciństwo to najwspanialszy okres Waszego życia. 

 

  W tym tygodniu wykonajcie następujące ćwiczenia.

  • Pracę plastyczną Dzieci z całego świata. Obejrzyjcie zdjęcia w internecie, z różnych czasopism przedstawiające dzieci z różnych kontynentów. Zwróćcie uwagę na różnice między dziećmi (kolor skóry, kształt oczu, ust itp). Narysujcie proszę zbiorowy portret dzieci z różnych stron świata.

  • Wykonajcie ćwiczenie w karcie pracy cz. 4 str 54. Rysowanie siebie w swoim ubraniu ze swoją ulubioną zabawką. Kolorowanie ramki swoim ulubionym kolorem. Podpiszcie swoim imieniem i nazwiskiem. Utrwalcie sobie nazwy dni tygodnia.

  • Obejrzyjcie w internecie różne rodzaje wag. Wykonajcie ćwiczenia w karcie pracy cz. 4 str. 55. Kolorowanie w każdej parze cieńszego przedmiotu. Kończenie rysowania wag wg wzoru.

  • Proszę utrwalcie sobie nazwy miesięcy i o każdym miesiącu napiszcie zdanie w zeszycie.

  • Obejrzyjcie w karcie pracy cz.4 str.56-57 obrazek – opowiedzcie co się na nim dzieje. Odszukajcie na dużym obrazku przedmiotów, roślin umieszczonych na dole karty.

  • Wykonajcie pożegnalny obrazek dla przyjaciela. Przypomnijcie sobie Kogo nazywamy przyjacielem. Przygotujcie sobie pudełko po czekoladkach, blok techniczny, szary papier, kolorowy papier, nożyczki i klej. Ramką do obrazka jest podstawa pudełka po czekoladkach. Wewnątrz utwórzcie dowolną kompozycję np. góry, jezioro, las, łąkę, kwiaty ... . Aby kompozycja byłą wypukłą część papierów potrzebnych do wykonania pracy możecie pognieść.

  • Wykonajcie ćwiczenia w karcie pracy cz.4 str. 58.

  • Samodzielnie napiszcie imiona. Ułóżcie z nim zdanie napiszcie je w zeszycie.

  • W Karcie pracy na stronie 59 rysujcie szlaczki po śladach i samodzielnie. Rysowanie rybek i fal. Kończenie rysowania rybek wg wzoru. Kolorowanie ich.

     

    Kochane dzieci jeszcze raz życzę Wam wszystkiego najlepszego. A myślą przewodnią niech będą te słowa.

    Bądź dzieckiem jak najdłużej.

    Jak dziecko baw się i śmiej.

    I kochaj tak jak dziecko.

    I dobroć dziecka miej.

Dzień dobry kochane dzieci z grupy 0c (18-22.05)

 

Witam Was i serdecznie pozdrawiam, chciałabym Wam podziękować za waszą piękną i dotychczasowa pracę. Wiem z jakim zaangażowaniem pracowaliście aby pokazać Waszą dojrzałość szkolną. Dziękuję Wam rodzice za zrozumienie, pomoc aby Wasze dzieci nie cierpiały w walce z epidemią.

W tym tygodniu korzystając z pomocy internetu lub map wykonajcie własną mapę Polski:

  • wytnijcie kontur Polski, mając w pamięci co oznaczają barwy na mapach.

    Zaznaczcie i wyklejcie plasteliną krainy geograficzne Polski

  • góry, wyżyny, niziny,

  • cieniutkim wałeczkiem błękitnym zaznaczcie dwie największe rzeki Polski Wisłę i Odrę,

  • czerwonym kolorem zaznaczcie miejscowości Polski Warszawę, Gdańsk, Kraków, Lublin, Zamość.

    W kartach pracy fioletowe strona 4, strona 36 i 37.

    Nazwy zwierząt wpiszcie do zeszytu i podzielcie je na sylaby, głoski (zaznaczcie spółgłoski i samogłoski) nauczcie się ładnie opowiadać treści obrazka.

    W kartach pracy strona 38 zapoznajcie się z cyklem rozwojowym motyla. Przeczytajcie samodzielnie nazwy motyli. Napiszcie kilka zdań o motylu.

    Przypomnijcie sobie podstawowe cechy figur geometrycznych, pomogą Wam ćwiczenia ze strony 40 w kartach pracy. Kostka do gry jest sześcianem by utrwalić dodawanie i odejmowanie pobawcie się kostką.

    Ułóżcie zadania z mieszkańcami łąki: motyl, pszczoła, bocian, żaba, konik polny.

  • Wykonajcie ćwiczenia ze strony 41 część 4.

  • Rysowanie motyla. Pokolorujcie motyla – wydzieranka z kolorowego papieru.

    W ładny, pogodny dzień zróbcie sobie wycieczkę z rodzicami na łąkę i tam nazbierajcie roślinki, które zasuszycie. Po wyschnięciu przyklejcie roślinki na kolorowe kartki i samodzielnie je podpiszcie.

  • Wykorzystajcie ćwiczenia z karty pracy (zielona) cz.2 str.76

    Wykonajcie ćwiczenia z karty pracy cz4, str 46. Przeczytajcie zadania.

    Narysujcie swoją mamę i swojego tatę. Pomogą Wam ćwiczenia z kart pracy cz4 str. 47, 48,49.

    Dziękuję Wam rodzice, że tak bardzo pomagacie swoim dzieciom i za kontakt.

    Mam nadzieję że już niedługo osobiście Wam podziękuję. Dzieci pamiętajcie o Waszym bezpieczeństwie podczas zabaw, spacerów na świeżym powietrzu.

Podkategorie