Blue Flower

    Kochane dzieci z grupy 0 c

   Witam Was bardzo serdecznie.

Dzieciaki na pewno każdy z Was pamięta, że we wtorek tj. 26 mają jest święto Waszych mam dlatego wykonajcie dla nich ozdobne miseczki. Poproście tatusiów to na pewno Wam pomogą. Weźcie plastikową miseczkę odwróćcie do góry dnem, natrzyjcie z zewnątrz olejem. Podrzyjcie gazety na średniej wielkości kawałki, którymi za pomocą kleju oklejcie pojemnik. Oklejony pojemnik postawcie w ciepłym miejscu aby wysechł. Następnie palcami pokryjcie miseczkę farbami. Po wyschnięciu spryskajcie miseczkę przezroczystym klejem.

W zeszycie ułóżcie zdrobnienia od słów

mama – mamusia, mamuśka itp. tata – tatuś, tatko.

Następnie ułóżcie zdania z tymi wyrazami.

Z czerwonego papieru wytnijcie sobie serduszka.

Odpowiedzcie na pytanie – Jaka jest mama ? (wesoła, delikatna).

Wykonajcie polecenia w Karcie pracy strona 44, 45 i 46.

Przeczytajcie zdania. Narysujcie swoją mamę i tatę. Napiszcie w zeszytach nazwy kwiatów. Kolorowanie ubrań tej osoby która jest wyższa. Naklejcie zdjęcie odpowiedniego wzrostu strona 47, zróbcie też 48.

Określanie kierunków zwrócenia serduszek. Naklejcie brakujące serduszka.

Ułóżcie z liter nazwy obrazków z części 4 strona 49. Wykonajcie polecenia na następnej stronie 50. W zeszycie napiszcie takie zdanie -

W wazonie były trzy tulipany.

To niebieska miska a w niej maliny.

Ta żabka jest zielona.

Piłka jest fioletowa i ma białe kropki i kreski.

W karcie pracy strona 51 odwzorujcie kwiaty dla mamy.

Karty pracy strona 53. Rysowanie po śladach rysunków.

Z okazji Dnia Matki zróbcie bukieciki z polnych i łąkowych kwiatów.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

Kochane Panie, Mamy życzę Wam wszystkiego najlepszego dużo zdrowia, pociechy z Waszych skarbów. Dziękuję Wam za zrozumienie i pomoc w edukacji Waszych dzieci.

                                                 Anna Struzik-Nikodem

 

              Zapraszam

W kąciku ucznia jest padlet  - 26 maja Dzień Mamy  z życzeniami dla mam, piosenki, puzle, bajki. 

 

 

Dzień dobry kochane dzieci z grupy 0c (18-22.05)

 

Witam Was i serdecznie pozdrawiam, chciałabym Wam podziękować za waszą piękną i dotychczasowa pracę. Wiem z jakim zaangażowaniem pracowaliście aby pokazać Waszą dojrzałość szkolną. Dziękuję Wam rodzice za zrozumienie, pomoc aby Wasze dzieci nie cierpiały w walce z epidemią.

W tym tygodniu korzystając z pomocy internetu lub map wykonajcie własną mapę Polski:

  • wytnijcie kontur Polski, mając w pamięci co oznaczają barwy na mapach.

    Zaznaczcie i wyklejcie plasteliną krainy geograficzne Polski

  • góry, wyżyny, niziny,

  • cieniutkim wałeczkiem błękitnym zaznaczcie dwie największe rzeki Polski Wisłę i Odrę,

  • czerwonym kolorem zaznaczcie miejscowości Polski Warszawę, Gdańsk, Kraków, Lublin, Zamość.

    W kartach pracy fioletowe strona 4, strona 36 i 37.

    Nazwy zwierząt wpiszcie do zeszytu i podzielcie je na sylaby, głoski (zaznaczcie spółgłoski i samogłoski) nauczcie się ładnie opowiadać treści obrazka.

    W kartach pracy strona 38 zapoznajcie się z cyklem rozwojowym motyla. Przeczytajcie samodzielnie nazwy motyli. Napiszcie kilka zdań o motylu.

    Przypomnijcie sobie podstawowe cechy figur geometrycznych, pomogą Wam ćwiczenia ze strony 40 w kartach pracy. Kostka do gry jest sześcianem by utrwalić dodawanie i odejmowanie pobawcie się kostką.

    Ułóżcie zadania z mieszkańcami łąki: motyl, pszczoła, bocian, żaba, konik polny.

  • Wykonajcie ćwiczenia ze strony 41 część 4.

  • Rysowanie motyla. Pokolorujcie motyla – wydzieranka z kolorowego papieru.

    W ładny, pogodny dzień zróbcie sobie wycieczkę z rodzicami na łąkę i tam nazbierajcie roślinki, które zasuszycie. Po wyschnięciu przyklejcie roślinki na kolorowe kartki i samodzielnie je podpiszcie.

  • Wykorzystajcie ćwiczenia z karty pracy (zielona) cz.2 str.76

    Wykonajcie ćwiczenia z karty pracy cz4, str 46. Przeczytajcie zadania.

    Narysujcie swoją mamę i swojego tatę. Pomogą Wam ćwiczenia z kart pracy cz4 str. 47, 48,49.

    Dziękuję Wam rodzice, że tak bardzo pomagacie swoim dzieciom i za kontakt.

    Mam nadzieję że już niedługo osobiście Wam podziękuję. Dzieci pamiętajcie o Waszym bezpieczeństwie podczas zabaw, spacerów na świeżym powietrzu.

Dzień dobry kochane przedszkolaki Oc

Serdecznie Was witam i pozdrawiam, wiem że ciężko pracujecie i dlatego tylko jedno zadanie na ten tydzień to

  • spacer po swojej miejscowości – dowiedzcie się od swoich rodziców, dziadków co zmieniło się w twojej miejscowości

  • Czym się różnią małe miejscowości od dużych miast (więcej zieleni, nie ma smogu, nie ma hałasu, dużo hałasu, smog, dużo pojazdów i osób itp.).

Pamiętajcie aby przestrzegać zasad bezpieczeństwa.

 

Wykonajcie ćwiczenia KARTA PRACY str 20, 21, 22 i 23

  • Zabawy kostkami. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10.

Samodzielnie wykonajcie ćwiczenia ze strony 26 i 27.

Każde miasto ma swój herb. Zapoznajcie się z herbami dużych miast. Każde miasto ma swoją legendę, która często jest częścią herbu. Dokonaj wydzieranki herbu miejscowości DOŁHOBYCZÓW – str 25.

Na str. 28 Karta pracy (fioletowa) jest Kontur Polski, odczytajcie w naklejkach Wisła, stolica, Bałtyk, Tatry i naklejcie je w odpowiednie miejsca.

Dzień dobry

Kochane dzieci poproście rodziców o przeczytanie Wam Legendę o syrence. Pomalujcie warszawska syrenkę ze strony 29 (fioletowa książka). Odpowiedzcie na pytania. Co to jest stolica ? Jak nazywa się stolica Polski ? Jak nazywa się najdłuższa rzeka Polski? Gdzie w Warszawie można spotkać Syrenkę ?

Ułóżcie 5 zdań i wpiszcie do zeszytu o Warszawie. Karta pracy str.30, 31.

Wykonajcie ćwiczenie związane z mierzeniem pojemności płynów.

Zadania ze strony 32 i 33 KARTA PRACY wykonajcie działania

6+4= 10-4=

5+5= 10-5=

8+2= 10-8=

6+1= 7-1=

10+0= 10-0=

 

Ułóżcie zdania z wyrazami KRAKÓW, GDAŃSK, TATRY, BAŁTYK, WISŁA, ODRA, WROCŁAW, KATOWICE, ZAMOŚĆ.

Mieszkamy w Europie

Obejrzyj mapę Europy, zobacz z kim Polska sąsiaduje. Pokoloruj mapę Polski – wykonajcie ćwiczenia strona 35 KARTY PRACY

 

Życzę powodzenia,

pamiętajcie o swoim bezpieczeństwie podczas zabaw na świeżym powietrzu.

Dzień dobry kochane dzieci :)

Przed nami ostatni tydzień kwietnia. W tym tygodniu popracujcie nad tym:

  1. Obserwujcie przyrodę i pracę Waszych rodziców, dziadków. Jakie prace się rozpoczęły na polach, w sadach – pomogą Wam ćwiczenia strona 10,11 (książki fioletowe). W zeszytach podzielcie na sylaby i głoski następujące wyrazy konewka, widły, grabie. Napiszcie do czego służą?

    Dokonajcie analizy i syntezy wyrazów HAMAK, HUBERT.

  2. Wszyscy jesteśmy mieszkańcami ziemi. Narysujcie plakat „Kogo możemy nazwać przyjacielem przyrody”

    - Nauczcie się czytać wiersz ze strony 13 (karta pracy).

    - Nauczcie się pięknie czytać tekst ze strony 73 (książka zielona).

    Odpowiedzcie na pytanie Jak zadbamy o naszą Ziemię?

    W odpowiedzi pomogą Wam zadania ze strony 72(książka zielona) oraz historyjka obrazkowa ze strony 14, 15, 16 i 17 (książka fioletowa).

    Dokonajcie analizy i syntezy wyrazów (w zeszytach) HAMAK, HERBATA, HOTEL, HUTA, JUHAS, BOHATER – podział na głoski, sylaby, zaznaczcie samogłoski i spółgłoski.

  3. Ułóżcie z tymi wyrazami zdania.

  4. Wykonajcie polecenia strona 20 i 21 (książki fioletowe) oraz strona 74 i 75 w książkach zielonych.

    Przypominam Wam, że rozpoczynają się Święta majowe, udekorujcie Wasze domy, balkony barwami narodowymi.

    Serdecznie Was pozdrawiam, bardzo za Wami tęsknię.

    Wasza Pani Ania.

Podkategorie